آبسردکن مدارس و سلامت دانش آموزان

آبسردکن خود را نوکنید! هر روز با ما بروز باشید.

آبسردکن مدارس و سلامت دانش آموزان

در این مقاله در مورد لزوم استفاده از آبسردکن برای معلمان و دانش آموزان صحبت خواهیم کرد. به خصوص دانش آموزان دبستانی که مستعد کم آبی هستند. حتی در صورت عدم وجود بیماری، کودکان بیشتر در معرض کم آبی هستند زیرا سطح آب بدن آن‌ها کمتر از بزرگسالان است. همچنین در شرایط عادی و سالم بدن آن‌ها بیشتر از ما آب از دست می‌دهند. همچنین کارکنان و معلمین مدرسه ممکن است دچار خستگی و بازدهی پایین شوند که نوشیدن آب می‌تواند از آن جلوگیری کند و آبسردکن مشوق به این کار باشد.
آبسردکن مدارس

 

در این مقاله در مورد لزوم استفاده از آبسردکن برای معلمان و دانش آموزان صحبت خواهیم کرد. به خصوص دانش آموزان دبستانی که مستعد کم آبی هستند. حتی در صورت عدم وجود بیماری، کودکان بیشتر در معرض کم آبی هستند زیرا سطح آب بدن آن‌ها کمتر از بزرگسالان است. همچنین در شرایط عادی و سالم بدن آن‌ها بیشتر از ما آب از دست می‌دهند. از سوی دیگر، آن‌ها هنوز از شیوه‌های درست آبرسانی آگاه نیستند، بنابراین این واقعیت کودکان را بیش از هر گروه سنی دیگری در معرض خطر قرار می‌دهد. ما می‌دانیم که نوشیدن درست آب برای کودکان چقدر مهم است و مداخله آب برای بهبود عملکرد مغز و عملکرد فیزیکی ضروری است.

آبسردکن مدارس در قسمت کارکنان

توجه به سلامت معلمان و کارکنان بخش مهمی از اداره یک مدرسه موفق است. مدیران و مؤسسان موظف به تأمین آب آشامیدنی کافی هستند. آبسردکن‌ها باعث افزایش بهره وری آب در محل کار می‌شود. مانند تمام تجهیزات اداری، آبسردکن شما نیز در صورت نگهداری بیشتر دوام می‌آورد و آبسردکن اداری عملکرد بهتری خواهد داشت.
وقتی در گرمای شدید ورزش می‌کنید و عرق از زیر بغلتان می‌چکد، اولین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که یک لیوان آب یخ بردارید یا برای پر کردن فنجان به آبسردکن می‌روید. درواقع آخرین چیزی که به ذهن شما می‌رسد این است که میکروب‌ها و رشد آن‌ها ناخواسته می‌تواند محتویات آبسردکن محل کار شما را آلوده کنند. بنابراین، ما نکات ایمنی را برای اطمینان از نگهداری صحیح دستگاه‌های توزیع آب معدنی و آب آشامیدنی در محل کار ارائه کرده‌ایم تا از هرگونه خطری برای کارکنان جلوگیری شود.

پیام سلامت و ایمنی

  1. آبسردکن خود را روی یک سطح صاف قرار دهید تا از واژگونی جلوگیری شود و از ایمنی دفتر خود اطمینان حاصل کنید.
  2. کابل‌های متصل به پریز برق باید دور از آبسردکن بسته شوند و بطری‌های آب اضافی باید ایمن نگهداری شوند تا از هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری شود. همچنین تا حد امکان آبسردکن باید در فضای بسته نگهداری شود.
  3. لیوان یه بار مصرف باید وارونه نگهداری شود تا از ورود آلودگی به آن جلوگیری شود.
  4. باید آبسردکن خود را مرتب تمیز کنید. آبسردکن‌ها دارای سیستم گرمایش باید قبل از تمیز کردن، خنک شوند.
  5. بطری‌ها را در جای خنک، دور از نور خورشید و مواد شیمیایی نگهداری کنید.
  6. در نهایت، هنگام استفاده از آبسردکن آب گرم، اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید.
    نظافت آبسردکن
اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های بهداشتی و تمیز کردن آبسردکن رعایت شده و از فیلترهای با کیفیت برای تصفیه‌ی آب استفاده می‌شود. همچنین سرویس آبسردکن را به موقع انجام دهید.

آبسردکن برای دانش آموزان

تحقیقات نشان می‌دهد که بین 60 تا 70 درصد از کودکان مدرسه‌ای روز خود را با کم آبی شروع می‌کنند. کسانی که کم آب هستند عملکرد پایین‌تری نسبت به همسالان خود دارند که آب سالم‌تری دارند و آب بیشتری می‌نوشند.
چندین مطالعه مداخله ای در آب، که در آن کودکان قبل از یادگیری آب می‌نوشیدند، به طور قطع نشان داده اند که عملکرد شناختی و خلق و خوی آن‌ها با مصرف آب بهبود می‌یابد.
همه نتایج تأیید می‌کنند که کودکان مدرسه‌ای که می‌توانند در طول روز به اندازه کافی هیدراته بمانند، از توجه بصری پایدار و بهبود یافته بهره می‌برند. آن‌ها حافظه کوتاه مدت قوی‌تری دارند و احساس شادی و نشاط می‌کنند.
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از شادی، سلامت و سرگرمی کودکان در طول روز مدرسه، دسترسی آسان به آب آشامیدنی از آبسردکن است. طیف گسترده‌ای از آبسردکن‌ها و آبخوری‌ها برای انتخاب وجود دارد اما همیشه به شما توصیه می‌کنیم؛ مهم تر از آن، مراقبت، نظافت، نگهداری و سرویس آبسردکن به خصوص برای کودکان است.
برای کمک به حفظ آب برای بچه‌های خود، ما به مدارس این فرصت را می‌دهیم که برای هر کودک قمقمه‌ای تهیه کنند که بتوانند آن را با آب معدنی پر کنند یا از آبسردکن بنوشند و در طول روز از آن استفاده کنند. برای اطمینان از آب آشامیدنی سالم در هر زمان و برای به حداقل رساندن نشت در صورت امکان، از آبسردکن‌های مجهز به شیرهای آب ضد باکتری و قفل کودک شیر توزیع آب گرم آبسردکن استفاده کنید. طرح‌های سینی چکه‌ای را که از ریختن آب روی زمین جلوگیری می‌کند، با دقت بررسی و انتخاب کنید تا کمتر شاهد لیز خوردن دانش‌آموزان جوان باشیم. همچنین می‌توانید از تشک های جاذب برای جلوگیری از ریختن آب هنگام پر کردن شیشه توسط کودکان استفاده کنید.

میزان ضروری نوشیدن از آبسردکن مدارس برای دانش آموزان

جنسیت

گروه سنی

میزان آب جذب شده از طریق غذا و آب

(لیتر در روز)

میزان آب جذب شده فقط از طریق آب

(فنجان در روز)

فرق ندارد

8 تا 4 سال

1.6

5

پسرها

13 تا 9 سال

2.1

7

دخترها

13 تا 9 سال

1.9

6

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.