در مورد آبسردکن بیشتر بدانید

آبسردکن خود را نوکنید! هر روز با ما بروز باشید.

در مورد آبسردکن بیشتر بدانید

آبسردکن‌های در دهه گذشته بسیار محبوب شده اند، زیرا مردم از اهمیت نوشیدن آب کافی در طول روز برای سلامت و عملکرد مطلوب آگاه‌تر شده اند. نوشیدن آب از آبسردکن بسیار عالی است زیرا فیلتر آب قبل از رسیدن به لیوان آب، تمام ناخالصی‌ها را از آب پاک می‌کند، یعنی آب طعم و بوی عالی دارد. همچنین به این معنی است که افراد بیشتری آب می‌نوشند.
دلیل محبوبیت آبسردکت

آبسردکن‌های در دهه گذشته بسیار محبوب شده اند، زیرا مردم از اهمیت نوشیدن آب کافی در طول روز برای سلامت و عملکرد مطلوب آگاه‌تر شده اند. نوشیدن آب از آبسردکن بسیار عالی است زیرا فیلتر آب قبل از رسیدن به لیوان آب، تمام ناخالصی‌ها را از آب پاک می‌کند، یعنی آب طعم و بوی عالی دارد. همچنین به این معنی است که افراد بیشتری آب می‌نوشند.

بدن انسان حدود 70 درصد آب است و این تعادل باید حفظ شود. ننوشیدن آب کافی به صورت روزانه منجر به کم آبی بدن می‌شود که به نوبه خود منجر به تشنگی، خشکی دهان، سردرد، مشکلات ادراری، مشکلات کلیوی، مشکلات قلبی، سرگیجه، تحریک پذیری، گیجی، خستگی و سایر مشکلات سلامتی می‌شود.

چگونه و چرا آبسردکن ها محبوب شدند

برخلاف آنچه قبلاً تصور می‌شد، شرکت هایی که مدیران آنها تصمیم به سرمایه گذاری در آبسردکن‌های برای کارمندان و مشتریان خود کرده اند، دریافته اند که پرسنل آنها در واقع شادتر و سالم‌تر هستند. آنها روزهای کمتری را در بیماری سپری می‌کنند و سطوح بالاتری از بهره وری و هوشیاری را نشان می‌دهند. 85 درصد آن به دلیل نوشیدن آب زیاد است. علاقه به نوشیدن کافی انواع مایعات سالم می‌تواند به جلوگیری از مشکلات حافظه کوتاه مدت، افزایش توانایی استدلال و دقت ریاضی کمک کند.

آبسردکن‌های به همان اندازه که برای مصارف اداری مناسب هستند، برای مصارف خانگی نیز عالی هستند و به طور مداوم آب با طعم عالی، سالم و گوارا را ارائه می‌دهند. این نیاز به ذخیره ده‌ها بطری کوچک آب آشامیدنی را که فضایی را در کمد، یخچال یا انباری شما اشغال می‌کنند، نفی می‌کند. بنابراین، پس از استفاده از بطری‌های آب معدنی، باز هم باید آنها را دور بریزید. آبسردکن‌های برای محیط زیست نیز مفید هستند، زیرا بیشتر بطری‌های آب پلاستیکی به جای بازیافت، در محل دفن زباله‌ها قرار می‌گیرند و به جای بازیافت، سموم را به زمین اضافه می‌کنند.

انواع آبسردکن های محبوب

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که سالم و شاداب می‌مانید، به خودتان لطف کنید و از مشاوره رایگان تعمیر آبسردکن بهره مند شوید تا بهترین سرویس آبسردکن را دریافت کنید.

مشکلات کارمندی بر سر آبسردکن

حالا ممکن است از این بحث‌ها خسته شده باشید، بنابراین من یک داستان خنده دار برای شما تعریف می‌کنم.

اخیراً یکی از کارمندان شرکت ما یک یادداشت چاپ شده در A4 را روی آبسردکن اتاق انتظار چسباند. وی در این یادداشت از همکارانش درخواست کرده‌است که آبسردکن را به برق وصل نکنند.

در یادداشت آمده‌است: "یک درخواست مودبانه، لطفاً آبسردکن را به برق وصل نکنید." من آبم را با دمای اتاق دوست دارم و از خم شدن برای کشیدن دستگاه خسته شده ام، پس لطفا دوباره آن را به برق وصل نکنید.

در حالی که عده ای با خنده این اتفاقات را با هیچ چیز خارج از کمدی مقایسه نمی کردند و می‌گفتند «دیگر دغدغه‌های زندگی باید برای مردم ایران بی اهمیت باشد تا از چیزی به این بی اهمیتی شکایت کنند».

یکی از همکاران پیام خود را روی این یادداشت نوشت: "اما 90٪ بقیه آن را متفاوت دوست دارند، بسیار بسیار بسیار یخ!"

یکی دیگر از کارمندان خاطرنشان کرد: روی آبسردکن دو شیر وجود دارد. یکی که آب سرد را تامین می‌کند و دیگری با آب دمای اتاق. بنابراین باید همیشه به برق وصل باشد."

کارمند شاکی یادداشت چاپی دیگری را به آبسردکن ضمیمه کرده و نوشته‌است: «مشکلات طبقه متوسط ​​اوه!»

و اینگونه بود که این پرونده مدتی سوژه خنده ما بود و هر روز نظرات مختلفی روی آن نوشته می‌شد:

وقتی دستگاه به برق وصل است، شیر سمت راست آب سرد است و شیر سمت چپ دمای اتاق است.

"به خودت دست بزن مرد!" یکی دیگر از همکاران روی یادداشت خط خطی کرد.

در حالی که دیگری نوشت: "هشدار سلامت، نیاز به اورژانس!"

دیگری با خودکار قرمز نوشت: اگر این آبسردکن مدام روشن و خاموش می‌شود، نیاز به تعمیر آبسردکن داریم.

با این حال، یکی دیگر گفت: بهتر است دوشاخه را به دیوار ببندید تا از شل شدن آن جلوگیری کنید.

خب بریم سر موضوع اصلی؛ لوازم جانبی آبسردکن:

لوازم جانبی آبسردکن

اگر به لوازم جانبی آبسردکن نیاز دارید، به شما تبریک می‌گوییم، زیرا این بدان معناست که شما قبلاً یک آبسردکن تهیه کرده اید. آبسردکن‌های برای سلامتی شما حیاتی هستند زیرا می‌توانند دسترسی آسان شما و تمام خانواده تان را به آب آشامیدنی خنک و خالص تقریباً در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته فراهم کنند. ضمنا قبل از انتخاب نوع فیلتردار آبسردکن از بهداشت آب لوله کشی خود اطمینان حاصل کنید.

لوازم جانبی آبسردکن چیست؟

لوازم آبسردکن را نیز در بازار می‌توانید پیدا کنید:

درب بطری: درب بطری از تشکیل جلبک و آب سبز ناخوشایند از آبسردکن در معرض نور مستقیم خورشید حداقل برای بخشی از روز جلوگیری می‌کند.

لیوان یکبار مصرف: لیوان‌های شفاف 9 اونس آب با کیفیت بالایی را حمل می‌کنند که توسط مرجع اصلی بازیافت فنجان در انگلستان، طرح نجات زمین تایید شده‌است و می‌تواند برای نوشیدنی‌های گرم یا سرد استفاده شود.

فیلترهای آبسردکن بدون بطری: فیلترهای آبسردکن دارای طیف گسترده ای از پلی پروپیلن، قالب گیری تزریقی با بلوک کربن، GAC نقره ای، فیلتر رسوب و فیلتر شیمیایی هستند که همه در یک واحد فیلتر هستند. گزینه‌های مفید عبور مواد معدنی در اکثر نسخه‌ها موجود است و فیلترها را می‌توان در منابع آب سرد و محیطی استفاده کرد. این فیلترها علاوه بر استخراج آلاینده ها، طعم، بو و شفافیت را نیز بهبود می‌بخشند.

پد جاذب آب: این پد فوق جاذب 60 سانتی متری 90 سانتی متری زیر آبسردکن شما را تمیز و خشک نگه می‌دارد. این تشک‌ها تا 5 لیتر آب جذب می‌کنند و در رنگ‌های خنثی یا حتی قرمز موجود هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.