لزوم استفاده از آبسردکن اداری + روش نصب

آبسردکن خود را نوکنید! هر روز با ما بروز باشید.

لزوم استفاده از آبسردکن اداری + روش نصب

 

اگر از هر کسی که در یک اداره کار کرده است بپرسید، به شما خواهد گفت که گذراندن ساعات طولانی در یک اداره کسل کننده است و باعث می‌شود احساس کند در دام افتاده است. اگر باور ندارید از آنها بپرسید. این نوع احساس استعفا; باعث کاهش بهره‌وری و همچنین روحیه کلی کمک می‌کند. ساده کردن محیطی که از افراد انتظار می‌رود در آن کار کنند، می‌تواند به کاهش احساسات منفی کمک کند. اولین چیزی که برای بهبود در یک دفتر در تهران باید در نظر گرفته شود، فضای کاری است که به اندازه کافی کنترل یا برنامه‌ریزی شده باشد.

 

گذراندن ساعات طولانی در یک اداره کسل کننده است و باعث می‌شود احساس کند در دام افتاده است. اگر باور ندارید از آنها بپرسید. این نوع احساس استعفا; باعث کاهش بهره‌وری و همچنین روحیه کلی کمک می‌کند. ساده کردن محیطی که از افراد انتظار می‌رود در آن کار کنند، می‌تواند به کاهش احساسات منفی کمک کند. اولین چیزی که برای بهبود در یک دفتر در تهران باید در نظر گرفته شود، فضای کاری است که به اندازه کافی کنترل یا برنامه‌ریزی شده باشد.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می توان برای رسیدن به شادی کارکنان طی کرد. برای جلوگیری از احساس تنگناهراسی، یک دفتر باید جادار، روشن و دارای پنجره‌های بزرگ باشد که نور طبیعی زیادی را وارد کند. یک محیط کاری خوب محیطی است که کاربر پسند، جادار و عاری از هرج و مرج باشد. این کار را می‌توان با برداشتن مبلمان حجیم و حذف وسایل اضافی انجام داد. پس از طراحی و اجرا، گام بعدی تشویق و پرورش کارکنان است تا با اهداف درست و مهمتر از آن با طرز فکر درست کار کنند.

اگر کارکنان از بهداشت و مراقبت مناسب برخوردار نباشند، نمی‌توانند وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند. سبک زندگی سالم با ایجاد تغییراتی در محیط شروع می‌شود که در نهایت منجر به موفقیت فردی می‌شود. یکی دیگر از مکان‌های خوب برای شروع، تشویق مردم به داشتن سبک زندگی سالم‌تر است، که ممکن است به سادگی ایجاد انگیزه در مردم برای نوشیدن آب بیشتر در روز باشد. نصب و تعمیر آبسردکن در محل کار خود در تهران توصیه مهمی از سوی ما می‌باشد. پس از خرید آبسردکن، راهنمای نصب را به طور کامل مطالعه کنید یا برای دریافت نکات بیشتر به بخش مقالات تعمیر آبسردکن مراجعه کنید:

راهنمای نصب

آبسردکن را به طور کامل از بسته‌بندی خارج کنید.

دستگاه خود را روی سطحی قرار دهید که به اندازه کافی سفت باشد تا وزن آبسردکن را به طور کامل تحمل کند. آبسردکن دارای چهار پایه پلاستیکی است. اگر هر چهار پا روی زمین نیست، پای جلویی را تنظیم کنید تا دستگاه را تراز کند.

دستگاه را دور از نور مستقیم خورشید و منابع حرارتی (اجاق گاز، بخاری، رادیاتور و ...) قرار دهید. نور مستقیم خورشید ممکن است روی پوشش اکریلیک آبسردکن تاثیر بگذارد و منابع گرمایی نزدیک آبسردکن ( مانند بخاری ) نیز ممکن است مصرف برق آبسردکن را افزایش دهند. دمای بسیار سرد محیط نیز ممکن است باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود.

بین آبسردکن و دیوار 2 اینچ فاصله بگذارید. گردش هوای کافی را برای خنک کردن کمپرسور فراهم کنید.

دستگاه را به پریز دیواری که به درستی نصب شده است وصل کنید. سیم ارت دستگاه را از کابل برق جدا نکنید. آیا در مورد برق یا اتصال به زمین سؤالی دارید؟ با یک برقکار ماهر یا یک مرکز مجاز خدمات آبسردکن مشورت کنید.

آبسردکن برای استفاده در فضای باز توصیه نمی‌شود.

کولر را در مکانی قرار ندهید که ممکن است دما به زیر صفر برسد (0-32 درجه فارنهایت).

اطراف آبسردکن را عاری از گرد و غبار و کثیفی نگه دارید.

بطری آبسردکن و بطری‌های ذخیره شده را همیشه از گرما و نور بیش از حد دور نگه دارید.

 دو نکته مهم برای استفاده از آبسردکن: یکی اینکه دمای محیط 10 ~ 43 درجه سانتیگراد است و دیگری فشار هوا 106 ~ 86 کیلو پاسکال است.

هنگام استفاده از بطری‌های حاوی آب فوق خالص یا آب مقطر با درب‌های به اصطلاح هوشمند، برچسب بهداشتی روی درب آن را بردارید. بطری را در ورودی قرار دهید، سپس هسته محافظ آب به طور خودکار دریچه را باز کرده و همزمان آن را آب‌بندی می‌کند، زمانی که آب داخل آن ریخته می‌شود، شیر نیز به طور خودکار آب‌بندی می‌شود تا از نشتی احتمالی جلوگیری شود.

شیر آب گرم را فشار دهید، حباب‌هایی در داخل بطری ایجاد می شود که نشان می‌دهد آب در مخازن آب گرم و آب سرد جریان دارد. شیر آب گرم را فشار داده و نگه دارید تا آب خارج شود. توزیع آب سرد نیاز به تنظیم خاصی ندارد.

تا زمانی که آب شیر آب گرم تمام نشده به برق وصل نکنید.

پس از اتصال آبسردکن، نشانگر LED روشن می شود که نشان می دهد آبسردکن "روشن" است.

کلید گرمایش را روشن کنید، نشانگر LED قرمز روشن می‌شود. سیستم گرمایش شروع به کار می‌کند. هنگامی که آب گرم به 85-95 درجه سانتیگراد یا بیشتر برسد، چراغ قرمز خاموش می‌شود و سیستم گرمایش متوقف می‌شود. دستگاه به حالت ذخیره آب گرم تبدیل می‌شود. هنگامی که دمای آب گرم زیر 85 درجه باشد، سیستم گرمایش به طور خودکار شروع به کار می‌کند.

کلید خنک کننده را روشن کنید، نشانگر LED سبز روشن می‌شود و سیستم خنک کننده شروع به کار می‌کند. هنگامی که آب سرد به 6-10 درجه سانتیگراد می‌رسد، چراغ سبز خاموش می‌شود، سیستم خنک کننده متوقف می‌شود. دستگاه به حالت ذخیره آب سرد تبدیل می‌شود. هنگامی که دمای آب سرد به یک درجه افزایش می‌یابد، سیستم خنک کننده به طور خودکار کار خود را از سر می‌گیرد.

از آنجایی که دما قبل از خروج از کارخانه تنظیم می‌شود، نیازی به تنظیم دما از سوی مشتریان نیست. اما اگر نه، با تعمیر آبسردکن مشورت کنید.

کلیدهای گرمایش و سرمایش را روشن کنید. سپس فرآیندهای گرمایش و سرمایش با هم شروع به کار می‌کنند.

اگر دستگاه برای مدت طولانی استفاده نمی‌شود، کلید آب گرم پشت آبسردکن را خاموش کنید. پس از خنک شدن آب گرم، لطفا دوشاخه برق را بردارید و درپوش تخلیه را بچرخانید تا آب باقیمانده در مخزن داغ تخلیه شود. سپس درب آن را ببندید. شیر آب سرد را باز کنید تا آب باقیمانده در مخزن سرد تخلیه شود.

اگر آب از دریچه تخلیه مایع خنک کننده جریان نمی یابد، لطفاً کلید مایع خنک کننده را ببندید تا آب تخلیه شود.

اگر قرار نیست بیش از سه روز از عملکرد گرمایش آب استفاده کنید، اکیداً توصیه می کنیم که کلید آب گرم را خاموش کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.